ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 29 Μαΐου 2016

ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΦΙΛΙΑ !


Μέσα μου πάλι να σωριάζονται οι τύψεις
Στα φώτα που είναι κίτρινα θολά
Είναι η ώρα  τ  όνειρο ν αγγίξεις
Και με χαμόγελο να πεις γεια χαρά  …

Βλέπω  και πάλι να κολλάνε οι λεπτοδείχτες
Να γίνονται ένα τα μεσάνυχτα ξανά
Είναι η ώρα που χορεύουν οι αλήτες
Κι εσύ  τα λάθη σου να κάνεις στη σειρά  …

Ένα κορμί που τριγυρνάει στις πλατείες
Δεν θέλω άλλο να σ ακούσω να μιλάς
Να ψάχνεις άσκοπα χαμένες εφηβείες
Σε ένα ρεφρέν που ακόμα τραγουδάς  …

Σκόρπια τα όνειρα χλωμά και με ανία
Γκρίζα τα σύννεφα  σε παίρνουν αγκαλιά
Φαλτσάρει ο ήχος και σε πιάνει αγωνία
Οι νότες χάνονται  στα  αδέσποτα φιλιά  …





1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Εγώ δεν είμαι μη και μη
Σου το 'χα πει απ' την αρχή
Εγώ τα καίω τα φιλιά
Κι ας μου λείπουνε μετά...
ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΟ ΑΡΩΜΑ..!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…