ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 22 Μαΐου 2016

ΧΑΜΕΝΕΣ ΑΓΑΠΕΣ !


Οι αγάπες  ξαφνικά  που λιποτάχτησαν 
Και χάθηκαν στο χάος δια παντός
Στους χτύπους της καρδιάς μου δεν απάντησαν
Φωνή βοώντος  που πάλι δεν ακούς  …

Κι αν μετανάστεψε η αγάπη σε άλλη γη
Με μετανάστες γύπες όρνεα και τρωκτικά
Εγώ σαν ήρωας  θα ξανακάνω επιδρομή
Να βρει τα χνάρια  ο έρωτας  με λόγια πιο απλά  …

Δεν θέλω τα φερέφωνα αγνώστων αυλικών
Που εκτρέφουν το δικαίωμα της ήβης  και απαιτούν
Αλυσοδένουν  τα όνειρα στα έγκατα της γης
Και διαδηλώνουν  δυνατά φωνή μιας ιαχής …

Μέσα σε ένα λαβύρινθο  οι φακοί συν λειτουργούν
Και καταγράφουν ασύδοτα το στίγμα που ανασαίνει
Για όλα αυτά που χάθηκαν  εκείνοι υμνολογούν
Η αγάπη σου σαν έμβρυο που αγέννητο ασθμαίνει …




3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μίλησε χωρίς να μου μιλάς...
Για τις χαμένες αγάπες όμως μη μιλάς....
Η Αγάπη που έγινε θλιμένο τραγούδι..
ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΟ ΑΡΩΜΑ!!!

Νεφελη Ρηγα είπε...



ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ.!!!
Κάπως ετσι για τις χαμένες αγάπες.!!
Νεφέλη Ρήγα.!!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

Και μου θύμισες μάγε μου το ομώτιτλο τραγούδι που αγαπω ιδιαιτερα.
Μαγικη η γραφη σου

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…