ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 10 Απριλίου 2016

ΑΙΡΕΤΙΚΟ !


Φιλιά και αλμύρα  και το φιλί σου να αφήνει  μελανιά
Μες του ορίζοντα το μπλε  μου κάνεις νάζια
Κι όπως ο μύθος ψάχνει τώρα παραλήπτη
Κορμί  απόδραση που αναζητά δικά μου χάδια …

Εκεί επάνω σου βαπτίστηκα και ορκίστηκα
Που το άγγιγμα σου τη σάρκα μου σαρώνει
Μέσα σε κράτησα   και σε φυλάκισα
Πριν όλα αυτά που το μυαλό τα αναλώνει  …

Μέσα  στα κύματα  παραληρήματα
Ζωή που γέννησε μιας μάνας μήτρα
Όλες οι αυθαίρετες  και οι αδιαίρετες
Σαν το φυτό που του ξεράθηκε η φύτρα  …

Όλα μου είναι απρόσιτα  και έφυγαν τα θέλγητρα
Να μην με αγγίζει ο πυρετός η έξαψη και η ζάλη
Τα  όνειρα ξεστράτισαν  και οι σκέψεις με απάτησαν
Δεν τα ελέγχει ο εγκέφαλος  πάλι αρχίζει  πάλη …

Σε δύση και ανατολή τρέχουν οι ηδονές μου
Βάζουν φωτιά στα χρώματα  φωτιά και στα αρώματα
Επιθυμίες μετέωρες  που είναι η γαλήνη
Και που είναι ο αμήχανης  να σμίξει τη ζωή μου …

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…