ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2015

ΠΛΑΝΗ !



Στη δύση τρέχει η λογική σε ανατολή η σκέψη
Τους πόθους και τους έρωτες απόψε να παντρέψει
Η θεωρία του μυαλού στη σάρκα προχωράει
Και όλα τα θεωρήματα  επάνω σου φοράει  …

Εγώ λοιπόν ορκίστηκα  βουβά παραληρήματα
Σκέψεις  βουβές μετέωρες  μικρά κάρδιο χτυπήματα
Σαν  προφητείες  σε πάπυρο  γραμμένα τα όνειρα μου
Απρόσιτα και άυλα  αναζητά  η καρδιά μου  ….

Πέρα από το μπλε του ουρανού  χρησμό έχει η πυθία
Τα κύτταρα  τρελάθηκαν  και θέλουν μιαν απόδραση  
Κι όταν πλαγιάζεις με ρηχές  φωτιά στην αμαρτία
Ο μύθος ψάχνει έρωτα και το κορμί μιαν όαση   …

Να μην σ αγγίζει ο πυρετός η έξαψη κι η ζάλη
Απρόσιτα τα θέλγητρα  να μη σε πιάνει η πλάνη
Τα πάθη  ρίχνεις στην πυρά  και πάλι όπου σε βγάλει  
Και το κορμί σου σπαρταρά   δεν ξέρει  τι να κάνει 


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΟΛΥΚΑΤΑΛΑΒΑ.
ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΘΑ ΜΑΣ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΩ ΧΟΧΟΧΟ!!!!!!!!!!!

Νεφελη Ρηγα είπε...

Πολύ ωραίο Νικήτα !!!Μου αρεσε.!Καταληκτικό ποίημα ΜΠΡΑΒΟ.!!
(Όλα για τον Έρωτα , όλα κανείς τα κάνει, ολα για έναν έρωτα, ολα, και ας εν΄και Πλάνη. Ν.Ρ.>

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…