ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2015

ΒΗΜΑΤΑ !


Ακούω βήματα ξανά στη σκάλα
Και μες τα βήματα χορεύει η μοναξιά
Μέσα στη λήθη μου πάλι παλεύω
Για να σε πάρω μια αγκαλιά  …

Μα σαν ξυπνώ και βλέπω κύματα
Σε ψάχνω μες το χθες στη μοναξιά
Μόνος  ξανά να ακούω βήματα
Και ένα σου χάδι να μου δίνει μια σπρωξιά

Πως θέλεις να σ το πω  το σ αγαπώ μου ?
Τραγούδι  γράφω  να το ακούσεις στο σταθμό
Είσαι ότι έχω  και δεν έχω εγώ δικό μου
Ακούω βήματα και φτιάχνω το σκοπό  …

Βήματα πάλι ξαφνικά  είσαι στη σκάλα
Κι εγώ που περιμένω  μην χαθώ
Εσύ όμως πηγαίνεις σε άλλη σάλα
Και δεν σε νοιάζει αν βρέχει και βραχώ  …

Μα δεν μ ακούς που σου φωνάζω
Τα βήματα σου περιμένω από καιρό
Έλα για λίγο και μην φεύγεις μακριά μου
Μέσα στην μοναξιά μου θα χαθώ  …


Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…