ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2015

ΠΑΡΕ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ !

Σαν σήμερα σου άφησα τα φώτα αναμμένα
Σου είπα ώρα για να βγεις πια από τον πυθμένα
Είσαι  ένα πλάσμα λαμπερό που τρέφει τη λαγνεία
Δεν πρέπει πια να κρύβεσαι μόνη σε μια γωνία  ...

Δεν θέλω να μου κρύβεσαι με νεύρα τεντωμένα
Αφού σου τα έχω αγάπη μου όλα ευθυγραμμισμένα
Άσε πια τα διόδια των άδοξων προφάσεων
Ήρθε η  ώρα αγάπη μου μόνο των αποφάσεων  …

Δεν είσαι εσύ   να κάθεσαι σε επάλξεις της ανίας
Και να κρατάς σαν το παιδί σημαίες ευκαιρίας
Πέρασε η ώρα  η σκληρή αυτή των αναλύσεων
Τώρα η ζωή σου ανοίγεται  ώρα αναζητήσεων  …

Μια λοταρία είναι αυτή των  άτυχων θυμάτων
Και η αγάπη δυνατή ορατών και αοράτων
Ξεπέρασε τα όρια  του πόθου η βλακεία
Εσύ έχεις στα χέρια σου μόνο την εξουσία …

Δεν θέλω να είμαι εραστής μόνο των φαντασιώσεων
Και στα κρυφά  να έρχομαι τη νύχτα των ορέξεων
Δεν θέλω στα αυτονόητα  να είμαι ο χαμένος
Γιατί η ζωή επέλεξε να είμαι κερδισμένος  …


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΜΜΜ, ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΣΗΜΕΡΑ, 8 ΧΟΧΟΧΟ

Ανώνυμος είπε...

Βλακεια όπως το πες..!!

Καλά έκανες τόσο καιρό που δεν έγραφες..

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…