ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2015

ΕΡΩΤΙΚΟ !


Στην δική σου αγκαλιά γλυκό μου ερωτοβρόχι
Σαν σχοινοβάτης πάντα ακροβατώ
Να φύγω ήθελα μα πάλι λέω όχι
Και νοιώθω σαν φαντάρος στο στρατό  …

Μη με ρωτάς αν σ αγαπώ και μόνο νοιώσε
Σε ένα σχοινί  με τέλεια ισορροπία
Και όλα όσα θέλεις να μου δώσεις δώσε
Μια ζωή ξέρω να κάνω ακροβασία  …

Μη με ρωτάς αν  σ αγαπώ  μα άκου χτύπο
Απ τη καρδιά που σπαρταρά  μέσα στα στήθια
Ένα τραγούδι  με υπέροχο τον ήχο
Και όλα αυτά τα νοιώθω είναι αλήθεια  …

 Στην αγκαλιά γλιστρά το ναι μα και το όχι
Στα ακροδάχτυλα μου ξαστεριά στη συννεφιά σου
Δεν το μπορώ ξανά το πρωτοβρόχι
Άδειες οι νύχτες σε έρημο σταθμό  …

Σαν δυο παιδιά  που τρυφερά χορεύουν στη βροχή
Και ένα χάδι στο κορμί σου τρυφερό
Ένα ταξίδι στο όνειρο που δεν τελειώνει
Είσαι η αγάπη που έψαχνα από καιρό …



1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ..........
ΧΟΧΟΧΟ 10!!!!!!!!!!!!!!!!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…