ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 16 Αυγούστου 2015

ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ !


Μην περιμένεις  πια να κάνω εγώ σινιάλο
Θέλει κουράγιο η καρδία  έχει πόνο μεγάλο
Αν θέλεις κάνε μια ευχή ευχή χωρίς αντίο
Και αύριο πάλι την αυγή μαζί να είμαστε οι δυο …

Είπες πολλά αγάπη  μου και η σιωπή μεγάλη
Αγάπη δίχως όρια δεν ξέρω που θα βγάλει
Είναι και η νύχτα που αργεί αργεί να ξημερώσει
Και την καρδία στα χέρια σου σαν δώρο σου έχω  δώσει  …

Θέλει κουράγιο δύναμη και όρτσα το τιμόνι
Έχει φρεσκάρει ο καιρός δεν θέλω να είσαι μόνη
Θα είμαι εκεί δίπλα σου μα μη με μαρτυρήσεις
Γιατί  όσο σ αγάπησα εγώ θέλω  να  μ  αγαπήσεις …

Είναι και η νύχτα που αργεί πάλι να ξημερώσει
Κι όλο το είναι μου  χαλί στα πόδια σου θα στρώσει
Στο κύμα ξέρεις δεν μπορώ σεντόνι να σου στρώσω
Καβάλα σε άσπρο άλογο  θαρθω να σε ανταμώσω   …


Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…