ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 2 Αυγούστου 2015

ΠΑΡΑΠΟΝΟ !


Δοκίμασα τη σκέψη μου να πιάσει το τιμόνι
Παγίδευσα το είναι μου μέσα στα όνειρά μου
Ξεθύμανε η αγάπη σου στο απέναντι μπαλκόνι
Χάθηκε η ελπίδα μου δεν είσαι πια δικιά μου  …

Περίμενα τον έρωτα να δέσει στο λιμάνι
Με σκάρτα τα δολώματα και σάπιο παραγάδι
Άκυρα τα συνθήματα και η βοή δεν πιάνει
Ελπίδα πως θα ξαναδώ ένα φιλί ένα χάδι  …

Άδικα τις περίμενα τις αλκυονίδες μέρες
Φορτώσανε τα σύννεφα και θόλωσε ο καθρέφτης
Οι λέξεις έρχονται σωρό και μοιάζουνε με σφαίρες
Ματώσανε τα χείλη μας  να βρεις ποιος είναι ο φταίχτης  …

Με τα οράματα να σέρνονται βουβά κι απελπισμένα
Οι ήχοι ευθυγραμμίζονται  σε απόλυτη ευθεία
Τα όνειρα που κάναμε  θολά τσαλακωμένα
Το έργο έμοιαζε ξανά μια φαρσοκωμωδία  …

Κι όμως εγώ περίμενα να βγεις από τα ζόρια
Κορμιά εξιλαστήρια  χλωμά ξεθωριασμένα  
Ξελόγιασαν τους πόθους μας και ζούμε ακόμα χώρια
Και  μείναμε ναυάγια  ναυάγια σκουριασμένα  …


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΧΜ, ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΒΑΖΩ.................................ΑΝΤΕ ΔΕΚΑ ΧΟΧΟΧΟ!!!!!!!!!!!!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…