ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 3 Μαΐου 2015

ΠΟΝΟΣ!


Με δίκασες χωρίς ακροατήριο
Και η ετυμηγορία σου ήταν  χωρίς στοιχεία
Μα όλο αυτό μου φαίνεται μυστήριο
Τι να σου πω έτσι θα γράψει η ιστορία  …

Η αγάπη είναι ιερή εσύ τι γύρευες ;
Μα  η διάθεση σου είναι  απογειωμένη
Ποιος τώρα θα μου δώσει αυτά που ζήτησα
Και την καρδιά μου πίσω  που είναι πληγωμένη …

Δεν είχες άλλοθι γερό στο δικαστήριο
Η απολογία σου ήταν χρεωκοπημένη
Εγώ είμαι το θύμα  το εξιλαστήριο
Και εσύ απλά τώρα μου κάνεις τη θλιμμένη  …

Το θέμα στράβωσε όταν αντιλήφτηκες
Πως σ αγαπώ δεν μένω ακίνητος τελείως
Μα με αυτή τη στάση  σου εσύ με εκδικήθηκες
Και τώρα θέλεις να την κάνεις υπογείως …

Ξέρεις πως τώρα η ζωή μου εγονάτισε
Με  άφησες  μόνο  και η καρδούλα μου κρυώνει
Με την αδιαφορία  σου αυτή γυμνό με έντυσες
Και στο κατακαλόκαιρο μου έφερες το χιόνι …


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΕΝΟΧΟΣ ΤΕΛΕΣΙΓΡΑΦΟ....
....ΠΕΛΑΓΙΑ Η ΑΓΙΑ!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…