ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ !



Δεν το μπορώ  ξανά να είμαι μόνος
Να ψάχνω ταίρι πάλι στη σιωπή
Τραγούδι να σου φτιάξω να λυγίσεις
Και τη ζωή ξανά  να δεις απ την αρχή   …

Κάνει μια ψύχρα και είμαι μόνος
Κι εσύ σαν  την πυθία στους Δελφούς
Κοιτάς το πρόσωπο σου στον καθρέφτη
Μα τους καθρέφτες σου τους έβαψες θολούς  …

Κάνει μια ψύχρα πάλι  απόψε έξω
Στα μπαρ η εφηβεία ξενυχτά
Σαν τον ζητιάνο στη γωνία σε προσμένω
Για να μου ρίξεις ψίχουλα αγάπης στα κλεφτά  …

Δεν θέλω  πάλι πίσω μου να τρέχεις
Μπροστά σε θέλω να σε βλέπω φανερά
Να μου φωνάζεις  σ αγαπώ να είναι αλήθεια
Κι απ το μηδέν να παίρνει το  όνειρο φωτιά  …


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ε, ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΓΙ' ΑΥΤΟ 10' !!!!!!!!!!!!
ΧΟΧΟΧΟ!!!!!!!!!!!!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…