ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015

ΧΑΜΕΝΗ ΑΓΑΠΗ !



Εγώ δεν θέλω πια  να αργοπεθαίνω
Με λιποτάκτες και αγνώστους ποιητές
Και ούτε οι άλλοι  να με λένε τρελαμένο
Να ονειρεύομαι τα όνειρα του χθες  …

Στο άγριο κύμα το αλαφιασμένο
Να βλέπω γύρω τα παιδιά της γειτονιάς
Να πάω μπροστά μα όλο πίσω  μένω
Σε παραμύθια ευτυχίας και χαράς  …

Μες την καρδία μου  τώρα έχω τρικυμία
Και βλέπω μες στο βάθος πειρατές
Θέλω να διώξω αυτή μου την ανία
Με λιποτάκτες  άγνωστους του χθες  …

Δεν θέλω πια αγάπες μεθυσμένες
Που είναι ξέμπαρκες και μελαγχολικές
Ξέρεις πως πάντα εσένα περιμένω
Και γράφω  στίχους που μιλούν για Κυριακές  …

Λίγο παράξενα και παραπονεμένα
Στιχάκια ευτυχίας και χαράς
Λόγια που δεν θα παν χαμένα 
Και θα σε αγγίξουν στο μέρος της καρδίας  …


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΓΕ ΜΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΕΙΣ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΒΑΖΩ 3!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΧΟΧΟΧΟ ΧΙΟΥΜΟΡΙΖΩ!!!!!!!!

Νεφελη Ρηγα είπε...

Θαυμασιο Μαγε μου !!!!
Ειλικρινά διαβασα πολλά ενω σε ακουγα τον σταθμό .
Σκεψου, διάβαζα ποιήματα ακούγοντας τραγούδια..
Νεφέλη.

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…