ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 20 Μαΐου 2012

Η ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ !



Δεν θέλω τα τραγούδια μου να γίνουνε σουξέ
Κι ούτε ο κάκτος θεωρώ πως έγινε λουλούδι
Ανάβω το τσιγάρο μου όταν πίνω καφέ
Μα  έκανα το δάκρυ μου στιχάκι σε τραγούδι
Να τραγουδήσω σήμερα για σένα αδελφέ 

Δεν έκανα την πίκρα σου ρεφρέν μιας μουσικής
Σε είδα κάπου μοναχό  στην άδεια την πλατεία
Μα το φεγγάρι μέθυσε κι έφυγε από νωρίς
Με είχε πάρει αγκαλιά  αυτή η συναυλία
Λουλούδι ταξιδιάρικο μιας λάγνας ηδονής 

Αγκαλιασμένα τραγουδούν  παιδιά της αγωνίας
Και  δένουν μαυροκόκκινη κορδέλα στα μαλλιά
Μα εσύ χαϊδεύεις τις χορδές της  ροκ σου  τρικυμίας
Στα βράδια τα αξημέρωτα που ο χρόνος δε περνά
Κι  εγώ τρέχω για αυτόγραφα σε πάρτι κοσμικά 

18 σχόλια:

kariatida62 είπε...

Εξαιρετικό! Ειλικρινά είναι υπέροχο!
Κρίμα να μη μπορώ να γράψω την μουσική του...
Μπράβο Μάγε μου.

greecelands είπε...

Περνά ο καιρός μα μέσα μου τίποτα δεν αλλάζει πάντα στην πρώτη ανάμνηση ο νους κατασταλάζει

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Μάγε μου ο λόγος σου αλλάζει και αρχίζει να έχει την γεύση του ώριμου καλού κρασιού.

Magia da Inês είπε...

¸.•°`♥✿⊱╮
❤♡
Boa semana!
Beijos.
Brasil
¸.•°`♥✿⊱╮

Ανώνυμος είπε...

TO σταδιο γεμάτο στη συναυλία και εμείς αγκαλια στο γρασίδι με αναμένους αναπτηρες για την αποθέωση του καλλιτέχνη ...τα χάσαμε όλα φίλε αλλα μας έμεινε η ροκιά . Ζήνα

~reflection~ είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=yoLoEw8D0Bg

Φιλί....

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

kariatida62 Καρυδακι εχεις χρονο ακομα μπορεις εγω θα περιμενω !!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Greecelands Greecelands Μαρια αυτη η αναμνηση ποτε δεν καταλαγιαζει μενει ορθη παντα !!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ φιλε ειδες τι ωραιο ειναι το παλιο κρασι ? φιλε μου να εισαι καλα !!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Magia da Inês amados beijos amigo muitas da Grécia

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Ζηνα θυμασαι τις ροκιες στις συναυλιες αυτο μας εμεινε τελικα !!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

~reflection~ αγαπημενη μου μονο ενα? δυο θελω !!!

Magia da Inês είπε...

¸.•°`♥✿⊱╮
Bom fim de semana, amigo!
Beijinhos.
¸.•°`♥✿⊱╮

ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ είπε...

Καλό Σ/Κ ΜΑΓΕ!!!

~reflection~ είπε...

Στα δύο αλλαΖει ο τίτλος του Τραγουδιού και από "feel no pain" γίνεται "feel so pain"!!!!

χι χι χικ...

Φιλάκι...

Γιώργος είπε...

Οι φωτογραφίες συμπληρώνουν τόσο γλαφυρά τα διάκενα των λέξεων!...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

~reflection~ Αγαπημενη μου παλι εισαι γεματη απο νεκταρ ?

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Γιώργος κι εσ υκανεις τους στιχους μυθους ! καλημερα Γιωργο !!!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…