ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

ΣΚΕΨΕΙΣ !



Θα ήθελα να ήσουν εδώ
χωρίς εσένα πεθαίνω
μα πάντα εγώ τις νύχτες
μονάχος  μου μένω …

Γιατί να μην μπορώ ξανά
εσένα να κερδίσω
ξεριζώνω την καρδιά μου
για να σε φέρω πίσω 

Προσπαθώ μα δεν τα καταφέρνω
πολεμώ μα μες τη θλίψη μπαίνω
όλα δικά σου εσύ τα θέλεις
τη ζωή μου στα χέρια σου έχεις 

Ξέρω έχεις περάσει πολλά
μα ο μεγάλος σου  πόνος είναι η μοναξιά
έλα κοντά μου έστω μια ώρα
να σε πάρω αγκαλιά για λίγη ώρα …

Θα σου πω γλυκόλογα στ αυτί
η αγάπη είναι πολύτιμη
μην της φέρεσαι έτσι
στολίδι πολύτιμο που στη γη έχει πέσει …

Θα σε πάω βόλτα σε όμορφα μέρη
μην κοιτάς ποτέ πίσω η ζωή τι θα φέρει
η καρδιά μου δική σου να χαρείς επομένως
στο δηλώνω πως είμαι πάντα ερωτευμένος …

20 σχόλια:

KANTHAR0S είπε...

Πότε το έγραψα και δεν το θυμάμαι;

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

πολυ ομορφο οπως ολα οσα γραφεις φιλε μου.
Να εχεις μια ομορφη εβδομαδα.

Magia da Inês είπε...

Linda declaração de amor em forma de poesia.

º°❤ Boa semana!
°º✿ Beijinhos.
º° ✿ ✿⊱╮Brasil

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Κωστη μου το εγραψα εγω για σενα !!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

τσιγκουνακο μου κι εσυ να εχεις ολοι να εχουμε μια καλη εβδομαδα !!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Magia da Inês Meu amigo favorito ou o amor é poesia! beijos da Grécia!

~reflection~ είπε...

Οι Σκέψεις ενός Μάγου λέγονται ΞΟΡΚΙΑ,
κι όταν συμβαίνει να διαβάζονται καταμεσής της Βραδιάς
ειναι πλέον Επικίνδυνα!!!



;-)))

~reflection~ είπε...

Μάγε, έμαθες και .... Βραζιλιανικα???....


{α ρε ποια Δασκαλα σε ανέλαβε ήθελα να ήξερα!!!!}


ReSpecT....

;-)))))))))))

Σκορπινα είπε...

Πανέμορφο...απλά!

greecelands είπε...

Οταν στο κοσμο στερηθεις οτι πολυτιμο εχειςθα καταλαβεις πως ποτε δε πρεπει να ξετρεχεις

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Μάγε μη τολμήσεις, επαναλαμβάνω:
ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ την καρδιά να ξεριζώσεις,
γιατί μετά δεν θα έχεις τι να δώσεις.

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αγαπημενη μου ξορκι λοιπον μες τα μαυρα μεσανυχτα !!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αγαπημενη μου για τη Μαρια θα πηγαινα και Βραζιλια !!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Σκορπινα μου σ ευχαριστω ετσι απλα !!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Γι αυτο σου λεω Μαρια μην τρεχεις προσεχε !!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ μου την εχω κρυμενη βαθεια μεσα μου !!!!

~reflection~ είπε...

αχα Μάγε....

και για μας ΔΕ λες να ερθεις στον ΓυφτοΜαχαλά να μας δώσεις μία συνέντευξη ε?....

Αχ.... Μαρία.... Μαρία...... μας έκαψες!!!

Αφιερωση!!!

{τα σχολια που γραφω στα Ελληνικα η Μαρία τα..... καταλαβαινει?.....}



α!!!

Αφου τα σχολια ΔΕΝ εχουν μεταφραση, ΕΣΥ πως μετεφρασες τα ....βραζιλιανικα?....

Κι ένας Στρατής το κάνει αυτο!!!

α ρε ΤΙ κανουν οι Γυναικες μπλοκερίνες της αλλοδαπής!!!!

Ξεφτερια σας εχουν κανει στα .... πολυΓλωσσικα Σχολια!!!!!

;-ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ


Η αφιερωση που εταξα στην Υπεροχη Μαρια μας....


http://www.youtube.com/watch?v=JPR1qj-PBvI

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αγαπημενη μου θα ερθω στο μαχαλα σου αν βγαλεις το κιλιμι απ την πορτα !!!

~reflection~ είπε...

Συμφωνίες ΟΥΤΕ με το ΘΕΟ δεν κανω!!!


Αληταρία ΕΔΩ oveeeeeeeeerrrrrrr!!!


;-ΡΡΡ

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αγαπημενη μου ενταξει θα το βγαλω εγω !!!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…