ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ !



Της αγάπης ο δρόμος  μπροστά μας περνά
αδέσποτη σφαίρα που στο δρόμο γυρίζει
φανάρια και φώτα είναι ανοιχτά
βαθιά μες τη νύχτα μια σειρήνα σφυρίζει …

Η ζωή που περνά και τα
  χρόνια μετά
ξαφνικά είμαστε μόνοι σε μια άγνωστη χώρα
Σου φωνάζω να κοίτα  σε στηρίζω πιστά
μη χαθείς μη σε πάρει και πάλι η μπόρα 

Ότι κι αν ζήσουμε δικό μας κι αυτό
κι ότι κι αν  χτίζουμε στη φύση αντέχει
γιατί της μοίρας μας ήταν γραφτό
μεγάλο  κατάστημα που όλα τα έχει 

Αυτή η αγάπη  ζωντανούς μας κρατά
το οξυγόνο μας μες τον αέρα
και ο καιρός να αλλάζει ξανά
τα χιόνια να  λιώνουν γιορτάζει η μέρα …



9 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

"Αυτή η αγάπη ζωντανούς μας κρατά
το οξυγόνο μας μες τον αέρα"

Είναι όσο ποτέ απαραίτητο να υπάρχει αυτή η αγάπη Μάγε.
Γιατί δυστυχώς δεν ξέρω αν "λιώνουν τα χιόνια" αλλά τα καζάνια βράζουν μέσα στις ψυχές μας.
Κράτα το βλέμμα σου στον "δρόμο της αγάπης."

Eυαγγελία είπε...

Πολυ ομορφο!

Την καλησπερα μου.

~reflection~ είπε...

Τόσες εποχες...
πανε έρχονται οι καιροι..
Ολοι οι χειμωνες τόσο ίδιοι από το παραθυρο με θεα.... τη ΖΩΗ...

Πόσο ζήλεψαν τα όνειρα λίγη ανατροπή!!!

Ρίξε ένα αστερι να χασει την ισορροπία του ο Ουρανός...

Το ΓιαΠαντα είναι ωρες ωρες αβασταχτο!..

;-)))))

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Χριστοφορε φιλε μου καλε εσυ γνωριζεις πολυ καλα αυτο που περιγραφω γι αυτο σε χαιρομαι !!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αορατη σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια .....

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Αγαπημενη μου ξερω οτι το για παντα ισως κουραζει μα εκει ειναι η απολυτη ευτυχια !!!

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

το πάντα ουτοπικό ίσως ακούγεται.... όμως τι όμορφο που είναι να το λες σαν το προσδοκείς...

φιλιά και καλό ξημέρωμα Μαγούλη μου!

PiciFriki είπε...

ωραίο και επίκαιρο!

ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ είπε...

http://youtu.be/oWDACxHLnDo

Να μ' αγαπάς να μη νιώθω μονάχος
να μ' αγαπάς τρυφερά σαν παιδί..
:))
Χιονισμένες καλημέρες ε όλη την παρέα!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…