ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

Βροχή !


Βροχή μέσα στα μάτια μου
Βροχή και στην καρδιά μου
Είναι πικρά τα χείλη μου
Και κρύα η αγκαλιά μου…

Και  όπως τα δάκρυα πέφτουνε
Σαν στάλες μες το δρόμο
Αναστενάζει ο θεός
Με το δικό μου πόνο…

Εκεί βλέπω τα μάτια σου
Μοιάζουν με τα δικά μου
Δίωξε τη θλίψη σήμερα
Έλα εδώ κοντά μου …

Είναι η μοναξιά σκληρή
Πονάει το μαχαίρι
Που κάρφωσες μες την καρδιά
Με το δεξί σου χέρι…

Βρέχει πολύ και σήμερα
Ρίχνει και καταιγίδα
Σε είχα μα σε έχασα
Έχασα την ελπίδα …

Πάλι γράφω παράπονα
Και λέω δεν πειράζει
Το ξέρω πως δεν μ αγαπάς
Καθόλου δεν με νοιάζει…

Έχουν βροχή τα μάτια μου
Και χιόνι η καρδιά μου
Μα εσύ δεν βλέπεις τίποτα
Δεν είσαι πια κοντά μου…

Σε πήρανε τα σύννεφα
Και άφησαν σταγόνες
Πολλές σταγόνες συνεχώς
Για να μην νοιώθουν μόνες…

15 σχόλια:

~reflection~ είπε...

παραμονεύει η Βροχή.....

Μόλις η Καρδιά μας περάσει με τα καλά της
η Βροχή δυναμώνει
και μας πιτσιλά με λασπωμένες σταγόνες
ΖΩΗΣ...


Κουράγιο!!!


χειμώνας είναι....

θ απεράσει..

οπως παντα τα Σύννεφα φεύγουν
κι έρχεται θριαμβευτικά η Επόμενη Άνοιξη!!!


Φιλάκι...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Αγαπημενη μου εδω ειμαι ξεπλενω τα λασπονερα και περιμενω το καλοκαιρι

~reflection~ είπε...

ελαααα.....

μη μου χαλάς το Χειμώνα μου!!!

απόλαυσε την Εποχή των Παγετώνων!!

όσο πιο πολύ το Κρύο..
τόσο πιο απαραίτητοι θα γίνουν οι εύφλεκτοι στίχοι για το τζάκι των Εξιστορήσεων....

Άναψε τη Φωτιά..

εξω βρεχει..
οι μετεωρολογικές προβλέψεις κρίνουν πως μπορεί και να χιονίσει...

εχω φέρει προσάναμμα Παραμυθιού...
φέρε σπίθα Υδάτινου Τραγουδιού
να αναψουμε τη Φωτιά στο καλυβάκι του Κόσμου...

και Όσοι μας Αγαπούν θα επιστρέψουν, Μάγε...

αλλιως....

δεν μας αγάπησαν Ποτέ.....

Αφιέρωση.....


http://www.youtube.com/watch?v=QJY8Srdb6Jk

και ΦΙΛΙ....

Wicca είπε...

Στη σελίδα 19 του δέκατου τόμου βρίσκεται το ξόρκι του καλοκαιριού.

mia είπε...

Αστην την βροχή να ξεπλύνει και συ Μάγε μου ....την τέχνη σου συνέχισε....καλησπέρα....

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αγαπημενη μου τι ομορφη λεξη? ( εχω φερει προσαναμα παραμυθιου) εδω λοιπον αρχιζει το παραμυθι ξετυλιξε την κοκκινη κλωστη να αφεθουμε στ ονειρο ...και ζησανε αυτοι καλα κι εμεις καλυτερα στο καλοκαιρι μας ...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αγαπημενη ΓΟΥΙΚΑ εκανες ενα λαθος στη δελιδα 19 του δεκατου ενατου τομου με τα μπλε γραμματα εκει ειναι γραμμενο συγνω αλλα επρεπε να σε διορθωσω ...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

mia η καθαρη βροχη ξεπλενει α αλλη μας βρωμιζει περισοτερο...

greecelands είπε...

Φρόντισε τίμια και απλά στον κόσμο αυτο να ζήσεις μάθε πως δεν χρειάζεται τη γη να κατακτήσεις

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Greecelands εγω τιμια τα πατω
τα ποδια μου στο χωμα
μα ξερω οτι μ αγαπας
καιμε πονας ακομα...

Σύλβια Οκαλιόβα είπε...

Περιμένουμε το καλοκαίρι πώς και πώς...

Magia da Inês είπε...

°º✿ Olá, amigo!
º° ✿✿♥ ° ·.
Não há uma maneira de abrir uma janelinha no seu coração para entrar um pouco de sol?
°º♫
°º✿ Boa semana!
º° ✿♥ ♫° ·.
Beijinhos.
Brasil ♥♥•˚。
°° 。♥

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Συλβια ακομα δεν ηρθε ο Χειμωνας ? ολα τα πραγματα χρειαζεται να κανουν τον κυκλο τους το καλοκαιρι καραδοκει και θα εμφανιστει στην ωρα του ...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Magia da Inês
amigo das minhas favoritas abre a janela para obter o orvalho de uma boa semana de maio em todo o mundo ..

Πειρατής είπε...

Όμορφο!! Όμως είναι μόνο λόγια φανταστικά!!! Όπως όλα τά όμορφα και ψεύτικα λόγια!!!!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…