ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

Εσύ!

Εσύ είσαι το Όνειρο
Που έδιωξε τον εφιάλτη μου
Η νέα η πορεία μου
Που χάραξα στο χάρτη μου…


Η πιο όμορφη νότα
Που έβαλα στο τραγούδι μου
Εσύ και το ποιο ολάνθιστο
Στον κήπο το λουλούδι μου …


Εσύ είσαι η όαση
Στη μέση της έρημου μου
Πηγή δροσιάς
Στα διψασμένα χείλη μου …


Μια οπτασία
Που πέρασε απ τη σκέψη μου
Είσαι η πρώτη
Και τελευταία λέξη μου…


Το άπιαστο το Όνειρο
Που τρέχω για να πιάσω
Λίθος πολύτιμος
Δεν θέλω να σε χάσω…


Ουράνιο τόξο
Μετά την καταιγίδα μου
Λιμάνι απάνεμο
Απανεμιάς ελπίδα μου …


Είσαι η πριγκίπισσα
Που κάθισε στο θρόνο μου
Μα και το γιατρικό
Που έδιωξε τον πόνο μου…



12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Να σ'έχει να σε χαίρεται
η αγάπη σου και σένα
κι οι δυο σας να θυμόσαστε
πάντα τα περασμένα

Τα δύσκολα που πέρασαν
να μην ξαναγυρίσουν
μα ήταν κι αυτά συστατικά
τα μάγεια για να κλείσουν

~reflection~ είπε...

"Εσύ είσαι η όαση
Στη μέση της έρημου μου "

Αφιερωση καρδιας....


Αρχαίο κοχύλι που ανασαίνει ξενιτιά..
άμμος ψιλή,
να υψώνεται πάνω από το όνειρο...
ν'αγγίζει εγκατάλειψη..
να θάβει το φως...
κι εγώ σκάβω..
βρίσκω τον Ήλιο..

Μια χούφτα αγγίγματα
όλη η ροή της...
αέρινη και υδάτινη,
η στεγνή μου άμμος..

Κυμάτισα το βήμα
στο κατευόδιο της σιωπής...
Εγώ κι ένας ήλιος νομάς
να ερωτεύεται τις δυτικές μου συνήθειες...

Ζηλόφθονος...
φθείρει την ηχώ της σκέψης..
καίει το ίχνος του βήματος...
μη μ'ακολουθήσεις.... μη με βρεις..
Δικιά του, ως το παρατεταμένο ηλιοβασίλεμα...

Να μου θυμίζει πώς γέρνουν στο βάθος
και σμίγουν οι ανάγκες...
Σκιές στο χώμα σε ερωτική αγκαλιά που πλαταίνει,
όπως ο χρόνος... όπως το Σύμπαν...
Τοπίο γεμάτο απαιτήσεις...
Πώς να γεμίσω τόσα κενά ασύνορης αμμουδιάς μέσα μου?...
Τόσα κενά από κόκκο σε κόκκο!...

Εγώ ήρθα από την πληρότητα μιας πλούσιας χλωρίδας..
χάνομαι αβίαστα στις ρωγμές των κενών...
σαν σταγόνα που τη ρουφάει διψασμένα η έρημος..
κι εκείνος ο βεδουίνος, που υποσχέθηκε μικρούς παραδείσους,
μία σκιά ονείρου!...

"Η στέρηση είναι ο δρόμος"... θρόισε ο άνεμος...
"Μόλις την οικειοποιηθείς,
η άμμος δε θα κυλά, σα νερό..
δε θα αγριεύει σαν στείρα γη...
Καλλιεργήσιμη, θα δεχτεί της Ψυχής σου ψήγματα..
και ξέρεις τι θα φυτρώσει?..

Ποίημα.. μέσα από τη στέρηση!...."



Η στερηση και το παίδεμα υπογραφουν την Αξια της Αγαπης!!

Γυναικα
Ερημος
θαλασσα
Οαση
Πηγή
Δίψα
και
Ποίηση!!!

ΟΛΑ....

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Αυτό είναι! Και "πριγκίπισσα" που ζήταγες και "φάρμακο" μαζί! Και "νότα όμορφη" και "λουλούδι ολάνθιστο". Και "ουράνιο τόξο" και "ελπίδα".
Αυτή Μάγε μου δεν πρέπει να χαθεί. Αν την χάσεις....χάθηκες. Θα σε τιμωρήσω εγώ ο ίδιος. Και είμαι σκληρός σ αυτά... χα χα χα
Γεια σου ρε Μάγε!!!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Είσαι εσύ το γιατρικό
που έδιωξε τον πόνο
βάλσαμο είναι της ψυχής
και μια μαθιά σου μόνο

Μαγε μου επιτρέπεις την μετατροπή στα Κρητικά.

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

AnD ναξερεις οτι λαμπει δεν ειναι χρυσος και οτι παντα υπαρχουν τα ομορφα και τ ασχημα...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αγαπημενη μου
Γυναικα
Ερημος
θαλασσα
Οαση
Πηγή
Δίψα
και
Ποίηση!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ εχει ωριμασει η ωρα που θα παρεις την κιθαρα σου να παμε για κανταδες το εγραφε και η Κακια πριν καιρο θα την παρουμε μαζι μας ...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ διαβασα το στιχακι σου την ωρα που επινα ενα παγωμενο μπιραλ... εκει στην κρητη υπαρχουν αλλοι κανονες ...

mar9659 είπε...

Απλά υπέροχοο!!!
χωρις σχόλια... αυτό απο μέναஇڿڰۣ-ڰۣ
για σένα φιλαράκι μου!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

mar9659 καλη μου φιλη εσυ εισαι απλα υπεροχη!!!!

greecelands είπε...

http://sevntas.blogspot.com/2011/07/blog-post_14.html

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Greecelands σεβντα μου ερχομαι ετοιμη η ρακυ?

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…