ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Εγώ κι εσύ !

Να δεις εικόνα μυθική
που ήρθε στο μυαλό μου
Σ ένα τόπο μαγικό
Εγώ κι εσύ μωρό μου …

Εκεί που δεν μπορεί ο νους
Μόνος να ταξιδέψει
Και ψάχνει το υπέρτατο
Για Δώρο να γυρέψει…


Ένα ταξίδι όνειρο
πελάγη ευτυχίας
να σου σαλεύει το μυαλό
κι ο νους της φαντασίας…


έχεις ακούσει τα πουλιά
γνωρίζεις τι μου λένε?
Γιατί για σένα αγάπη μου
Τα δυο μου μάτια κλαίνε ?


Ξέρεις γιατί μαράθηκαν
Όλα μου τα λουλούδια
Δεν άντεξαν αγάπη μου
Αυτά μου τα τραγούδια…


Είναι λένε ευαίσθητα
Και δεν αντέχουν πόνο
Μα εγώ έχω τα μάτια σου
Αυτά τα μάτια μόνο…


Να με κοιτάζουν συνεχώς
Γεμάτα απορία
Γιατί η πορεία μας αυτή
Ήταν λάθος πορεία …


Το ξέρω θα δικαιωθώ
Για αυτήν μας την πορεία
Εσύ κι εγώ εγώ κι εσύ
Γράφουμε ιστορία …


8 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Και βέβαια θα δικαιωθείς. Αυτό είναι σίγουρο! Ιστορία γράφετε.
Όχι Μάγε μου δεν μαράθηκαν τα λουλούδια. Δεν βλέπεις καλά. Με αυτά σου τα τραγούδια η άνοιξη έρχεται πιο γρήγορα.
Να πας να κοιτάξεις τα μάτια σου. χα χα χα

~reflection~ είπε...

Γράφουμε Ιστορία σε μια χώρα μικρή μεγάλης Καρδιάς
που μίλησε ποιητικά με Έπη και τραγούδησε με ραψωδούς τον έρωτα.... ακομη και τον πόλεμο!.....

Γραφουμε Ιστορία στο βήμα το ορεινό....
το πεδινό...
και το παραθαλάσσιο..

μάθαμε να περπαταμε στον Ήλιο...
στο Συννεφο
και στο Κύμα....

Με ένα κλαδί ελιάς
κι ένα φύλλο... Δάφνης
μύρισε ο Κόσμος μας απόσταγμα Στοχαστικής Απλότητας
και στο βήμα μας πια
ανθίζουν γιασεμμμμμμμμμάκια....


Φιλάκια σε υποκοριστικά....

μμμμμμμμμάκια..... με Ιστορίας ιαχή σε προσμίξεις Ποίησης...

Wicca είπε...

Θυμάσαι στη σχολή τον τρόπο με τον οποίο γράφαμε αόρατα; Με το λεμόνι; Θυμάσαι;

luthierschool είπε...

Καλησπέρα φίλε Μάγε, να είσαι πάντα καλά!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Χριστοφορε μου η δικαιωση ερχεται παντα μετα και τοτε ειναι αργα τα λουλουδια μου μαραθηκαν απο τη θλιψη γιατι εκεινο το χαμογελο για παντα θα μου λειψει και οχι μονο εμενα αλλα σε ολους δεν θα χαμογελασει ποτε πια φιλε μου και το ξερω ...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αγαπημενη μου ναι οσο και αν οι αλλοι προσπαθουν να την παραχαραξουν

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Γουικα θυμασαι τοτε που καναμε το πειραμα της λεμονιας και γεμισε η σχολη ανθη? θυμασαι ακομα εχω την οσμη τουςμυρσε ο κοσμος ανθη λεμονιας θυμασαι?

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

luthierschool κι εσυ φιλε να εισαι καλα να μας γεμιζεις μουσικες να τις ακουσουν τα λουλουδια στον κηπο να νοιωσουν οτι ειναι Ανοιξη να ανθισει η καρδια μας...

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…