ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Δευτέρα 24 Μαΐου 2010

Παίζεις μαζί μου συνεχώς
Μια ζέση μια κρύο
Μα είναι η αγάπη πυρκαγιά
Που καίει και τους δυο…


Τη μια παγώνει το αίμα μου
Και σταματάει η καρδιά μου
Την άλλη πάλι μ αγαπάς
Και βρίσκεσαι κοντά μου…


Σαν θ αγαπήσεις μια φορά
Πάντα θα την θυμασαι
Σε πάει στα ουράνια
Κι ευτυχισμένος θα σαι….


Όταν ξανά θα πληγωθείς
Μην τύχει και κιοτέψεις
Άλλη αγάπη θε να βρεις
Σ εκείνη να πιστέψεις…


Η αγάπη θέλει προσοχή
Πόλεμο και θυσίες
Να είσαι εκεί που αγαπάς
Μην κάνεις αταξίες…


Η αγάπη θέλει συνεχώς
Πόλεμο και θυσίες
Μα εγώ βαρέθηκα να ζω
Πάντα με εικασίες….

12 σχόλια:

~reflection~ είπε...

Λαθη στην προσέγγισή σου:

1. Η αγαπη ΘΕΛΕΙ αταξιες.... ασταθεια... ανασφαλή ισορροπία και ταλαντωση για να Υπαρχει Λογος να Στροβιλίζεται το Συμπαν...

2. Αν αγαπήσεις έτσι ΜΙΑ φορα.. τοτε ακομη και μεσα από τις πληγες πεισμωνεις, ΔΕ φευγεις για την επομενη αναλωσιμη Αγαπη... ΜΕΝΕΙΣ να παιδευεσαι μεχρι το Τελος.....

3. Το τρίτο λάθος, Μάγε, είναι λογικο λαθος... δε φαινεται πουθενα... Μονο εγω το εντόπισα και περιμενω αβίαστα και χωρίς την παρέμβασή μου να το διορθωσεις...... {αντε να δω πόσο Μάγος είσαι!....}

Κρύο.....
Ζεστη....
αδιαφορία.....
προσκρουση....

πεδίο παθων:
Ο Ερωτας....

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Τρια λαθη αγαπημενη ΚΑΚΙΑ / την εχασα την ταξη..χα χα λογικο λες το λαθος ε οχι αλλα πως θα σε προκαλουσα ναι ζει και με εικασιες καμια φορα ..

~reflection~ είπε...

Παιδευομαι, άρα Υπαρχω....

Αν όλα ήταν μέλι γάλα, θα είχα ήδη πεθανει!.....

Ανω - Κατω...

Μαύρο - Κόκκινο...{ρουλέτα..}

Νίκες - Ήττες....

Φως - Σκοταδι.....

Φωτιά - Υγρασία....

Στροβιλισμός - Παύση...

Νότες στη διαπασών - Σιωπή Κατευθυνόμενης σκέψης....


Αντιθεσεις, Μαγε....
Η Μαγεία της Ζωής.....


{το τρίτο λαθος κρύφτηκε στο βυθό των ποιηματων... ψάρεψέ το!...}

Prisoned Soul είπε...

Ό,τι πρέπει ήταν αυτό για μένα τον τελευταίο καιρό...
Αλλά κάνω ακριβώς αυτά που λες, δεν ήμουν δειλή, αγάπησα και αγαπώ ξανά, ακόμη κι αν η πληγή ήταν βαθιά η πρώτη...

Τα φιλιά μου!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Sweet truth!ειδες καμια φορα τα στιχακια ενος ταπεινου μαγου μπορει να μας αγγιξουν? και ασε την ΚΑΚΙΑ να με τιμωρει και να με αφηνει στην ιδια ταξη..

elena porcupine είπε...

Κλασσικός μάγος!!!Εύγε και πάλι...

Ανώνυμος είπε...

καλημεα Μάγε μας! :)...η μικρή λευκοντυμένη και ανοιξιάτικη laorι.εκεί γύρω στα έξι της ηταν..!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

μικρο σκαντζοχοιρακι να εισαι καλα.. σ ευχαριστω για το περασμα ..τα πιο μαγικα φιλια μου...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

μια μεγαλη και μαγικη καλημερα καλη μου νεραιδα λαορι χαιρομαι που σε βλεπω εδω και μη σκας κοντος ψαλμος... ερχεται....

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Μάγε μας,
Υπάρχει μια αντίφαση εδώ.
Λες
"Η αγάπη θέλει προσοχή
"Πόλεμο και θυσίες"
και ύστερα καταθέτεις τα όπλα και μας λες
"Μα εγώ βαρέθηκα να ζω
Πάντα με εικασίες…."
Μάγε εσύ είσαι ικανός να αναποδογυρίσεις τον κόσμο με το πάθος σου για την αγάπη και οι εικασίες θα σε τρομάξουν; ε;
Το τραγούδι σου το είπες και χορέψαμε έστω και με εικασίες μουσικής.
Ευχές Άγνωστης Διάστασης

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αγαπητε ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ μπορει το βαρεθηκα να ειναι και απειλη δεν διαβασες πιο πανω η ΚΑΚΙΑ που μου βρηκε τρια λαθη αυτο ειναι το τριτο λαθος το ανθρωπινο ...ναι εγω οπως λες μπορω να φερω τον κοσμο πανω κατω και εχω ετοιμασει κατι και για την αγνωστη σου διασταση ισως και να παμε μαζι ενα ταξιδι.. υπομονη φιλε μου ..

jenny είπε...

μαγε μου αγαπημενε στο εχω ξανα πει πολλες φορες ...η αγαπη αν ειναι να σταθει..να υπαρχει ..δεν χρειαζεται ΠΟΛΕΜΟ !! θυσιες ..ναι, με μετρο! Δεν πας για μαχη..να αγαπησεις και να αγαπηθεις ..εκει πας , στο ρεφρεν της καρδιας..!!!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…